Projekty školy

Kempování 5.A

Tato akce se uskutečnila v rámci školního projekru Sběr papíru.

Ve dnech 9.9. a 10.9. jsme se společně vypravili do kempu Měruše nedaleko obce Vlkov. Vybrali jsme si tímto naši výhru ve sběru papíru. Umístili jsme se na prvním místě a dostali jsme 6000,- Kč.

Cestovali jsme vlakem, opět nás potkala výluka na trati a počasí nám zrovna nepřálo. Déšť nás provázel až do odpoledne.  Pláštěnky jsme museli obléci na cestu do kempu. Děti statečně nesly svoje velké batohy asi 1,5 km.  Přivítal nás rodinný kemp, usměvavý majitel a jeho příjemná paní.

Po ubytování a krátkém odpočinku jsme se vydali na pěší výlet kolem rybníků. Procházka přírodou nám ukázala vodní živočichy, krásné pohledy na rybníky. V podvečer jsme pro děti připravili soutěže ve stanu, hru bingo. Docela nám za den vyhládlo a těšili jsme se na výbornou večeři.  S přicházejícím večerem se děti začaly těšit na překvapení a stezku, rozdala jsem dětem chemická světýlka a vyrazili jsme na louku zahrát si na lovce světlušek.  Stezku odvahy prošly děti po světlech na cestě podél řeky Lužnice.  Unavené se zachumlaly do spacích pytlů a postupně utichaly jejich hlasy, sdělující své zážitky kamarádům. Ráno nás probudil již podzimní chlad a možná i hlad. Posnídali jsme pod pergolou, pobalili svoje batohy a vydali se zpět na nádraží a cestu do Bechyně. Kempování se vydařilo se vším, co k takovým akcím patří.